איטום גגות בבית פרטי

ישנן דרכים שונות לבצע איטום גגות בבית פרטי, בעוד שההמלצה היא תמיד לקחת בחשבון את נושא הטיימינג של עבודת האיטום. קבלן איטום מורשה בדרך כלל לא יגיע אליכם בכדי לבצע איטום בימים חורפיים, אלא אם כן מדובר במקרה בהול של נזילות משמעותיות.

אין ספק, בחיים הכול עניין של טיימינג. בין אם יש לכם נזילה בתקרה או נזילה במרפסת ובמרתף, עבודת איטום גגות מקצועית חייבת להתבצע בתזמון הנכון. בעוד שחלק מהאנשים לא יהיו מסוגלים להמתין ליום שמשי בכדי לקרוא לקבלן איטום מורשה, חשוב להבין כי במקרים מסוימים, פשוט לא תהיה ברירה. אם כך, מה זה או מר לגבי איטום בחורף? האם אי אפשר בכלל לבצע איטום במהלך ימים גשומים?

יריעות ביטומניות

איטום גגות בחורף לעומת בקיץ

שימו לב, בעוד שבמקרים מסוימים אכן יהיה אפשרי לאטום גגות בחורף, גם בימים חורפיים במיוחד, חשוב להבין כי המלאכה לרוב תהיה יקרה יותר. זה לא בגלל שאוטם הגגות שלכם לא אוהב לעבוד בחורף, אלא פשוט בגלל שהעבודה תמיד תהיה הרבה יותר מורכבת ואף מסוכנת.

במקרים בהם יש לאטום את הגג מפני נזילה שכבר ידועה מראש, חשוב לעשות זאת כבר בתחילת הסתיו או אפילו בימי הקיץ. מה בנוגע לחומרי האיטום השונים? מה יש לדעת לגביהם? בחיים, כמו בחיים, עצמים דומים נמשכים האחד לשני, וכך גם רלוונטי לגבי חומרי איטום גגות, מרתפים ומרפסות.

כיצד מערבבים בין חומרי האיטום השונים?

שימו לב, בעוד שחומרים מסוימים עשויים להיצמד טוב מאוד האחד לשני ולהוביל לאטימות מוחלטת, חומרים אחרים פשוט לא יוכלו להיות מוצמדים לחומרי איטום מסוג אחר. למשל, חומרים אקריליים לעולם לא יוכלו להיות מוצמדים לחומרים ביטומניים (יריעות ביטומניות).

אם בגג הבית ישנם חומרים אקריליים ואתם מעוניינים לעבור לזיפות או ליריעות ביטומניות, חושב יהיה קודם כל להסיר את החומרים האקריליים שנמצאים כרגע על הגג. כך גם רלוונטי לגבי חומרים פלסטיים שונים. אם ישנם חומרים פלסטיים על הגג, יהיה להצמיד להם חומרים פלסטיים מאותו הסוג. יחד עם חומרי איטום מסוגים אלו, חשוב גם לבצע זיפות בגג במקרה הצורך.

איטום מרפסות

במה תורם זיפות לגג בבית פרטי | זיפות גגות

רגע לפני שמחליטים לזפת את הגג, חשוב לנקות את האזור מחומרים שונים וממכשולים, או מכל דבר אחר אשר יכול להוביל לזיפות שאינו אפקטיבי. מהו זיפות שאינו אפקטיבי? זיפות שדרכו יכולים לחלחל מים, זיפות שאינו אחיד בכל הגג וכדומה.

האם זיפות לגג תמיד יהיה עדיף על שיטות איטום גגות אחרות? חשוב לדעת, זיפות גגות אמנם נחשבת שיטת איטום ישנה, אך אין ספק שהיא מאוד יעילה ואפקטיבית. בעקבות המחיר הנמוך יחסית של עבודות זיפות, שיטה זו נחשבת נפוצה מאוד. לרוב, יהיה אפשר להיתקל בגגות מזופתים בבנייני מגורים. צרים קבלן איטום מורשה ומומלץ? מומלץ ליצור קשר עם הטובים ביותר!

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן