איטום ביריעות ביטומניות

נזילה בתקרה? אולי נזילה במרפסת? יש מה לעשות, אין צורך לסבול מחורף רטוב. אתם מוזמנים להכיר את כל המידע הכי חשוב, רגע לפני שקוראים לשירות של קבלן איטום גג עם יריעות ביטומניות. מה אסור לעשות? מה מומלץ? כל המידע עבור חורף חמים ויבש.

חורף חם ויבש, קודם כל מתחיל בבדיקה של הגג. אם אתם מראש כבר יודעים על נזילות בגג, נזילות בתקרה או נזילות במרפסת הבית, מומלץ מאוד לזמן אוטם גגות לפני הימים הגשומים. שימו לב, בכל מקרה איטום גג יהיה יקר יותר בחורף. אם אתם מעוניינים לחסוך בכספים וגם בזמנים יקרים (העבודה בחורף תמיד תהיה מורכבת יותר ותיארך זמן רב יותר), קראו לקבלן האיטום שלכם עוד בקיץ (אפשר גם בסתיו).

לאטום את הגג בקיץ תמיד יהיה זול יותר

איטום גגות עם יריעות ביטומניות מצריך מהאוטם להתחשב במספר פרמטרים, עליהם נסביר כעת. אוקי, דבר ראשון, אנחנו חייבים לציין את העובדה שחומרי איטום מסוימים עלולים לדחות חומרי איטום אחרים. למה אנחנו מתכוונים?

אם שמעתם שיריעות ביטומניות זו הדרך הכי מומלצת לאטום גגות וזה מה שאתם רוצים לעשות על גג הבית, חשוב קודם כל לבדוק מה הם חומרי האיטום שיש כרגע על הגג. אם על הגג לא קיימים בכלל חומרי איטום, העבודה של איטום עם יריעות ביטומניות תהיה הרבה יותר קלה. מדוע? מאוד פשוט, מכיוון שלא יהיה צורך להתחיל להתעסק עם הסרה של חומרי איטום ישנים.

איטום גגות ביריעות ביטומניות | אחריות ע”י קבלן איטום מורשה

מדוע צריך בכלל להסיר חומרי איטום ישנים? מתוך אותה סיבה שציינו כאן למעלה, חומרי איטום מסוג אחד, עשויים לדחות את האחר. למשל, חומרים אקריליים חייבים להיות מוסרים לפני שמתקינים יריעות ביטומניות. כאן, בנקודה זו, אנחנו מרגישים חייבים לציין שבמקרים מסוימים, יהיה עליכם להתרחק מקבלני איטום חובבנים.

אתם חייבים לזכור, אם קבלן איטום מציע לכם להתקין יריעות ביטומניות על חומרים אקריליים או פלסטיים, מהקבלן הזה יש להתרחק כמו מאש בוערת. מדוע? זכרו, התקנת יריעות ביטומניות על חומרי איטום אחרים בדרך כלל תוביל לנזילות בבית.

איטום ביריעות ביטומניות

נזילה בתקרה | נזילה בסלון | נזילות בבית | איטום מרפסת

רוצים להנות מחורף חם ויבש? קודם כל, יש להסיר את חומרי האיטום הישנים. מה עוד יהיה עליכם להסיר עם חומרי האיטום הישנים? ישנם שלל מכשולים על הגג, שיכולים להקשות על התקנת יריעות ביטומניות. למשל, כל מיני מרזבים שיש לפרק לפני איטום גגות.

אם אתם רוצים להבטיח איטום גג מושלם שיוביל לחורף יבש, כדאי לשקול גם זיפות גגות. זיפות גגות מזכה אתכם גם באחריות, וכך רלוונטי גם לגבי התקנת יריעות ביטומניות. בעוד שעל זיפות גגות תקבלו בדרך כלל 5 שנות אחריות, על יריעות ביטומניות ניתן לקבל 3 שנות אחריות (במקרים מסוימים גם יותר). שימו לב, על חומרי איטום מסוימים לפעמים מקבלים גם 10 שנות אחריות.

מאת: בראל שטיינפלד – קבלן איטום גגות

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן