איטום מבנים ומרפסות

רוצים לבחור קבלן איטום מורשה, שיספק לכם את עבודת האיטום הכי טובה? מספר טיפים קטנים, שיעשו את כל ההבדל, אתם מוזמנים לרשום מה צריך בשביל חורף יבש וחם. עונת הגשמים כבר עוד רגע בפתח, איטום מבנים במחירים אטרקטיביים וטיפים חשובים.

נזילה בתקרה מצריכה טיפול מידי, וככה גם נזילות במרפסת. בין אם אתם חווים נזילה במרתף הבית או נזילות מהגג, חשוב להבין כי דחייה של איטום מבנים עלולה להוביל לנזקים חמורים. לא פעם, אנשים חווים נזקים בלתי הפיכים בציוד רגיש, כולל ציוד אלקטרוני ומכשירי חשמל. כל זה, בגלל שהם דחו את איטום המבנה לחורף. מה עוד כדאי לדעת על איטום מרפסות, איטום מבנים, איטום מרתפים ועוד? כל המידע עבור הצרכן החכם, שמעוניין לחסוך בזמנים וכספים.

מתי עדיף לאטום מבנים? בקיץ או בחורף?

מעבר לכך שאיטום המבנה בקיץ יהיה זול יותר, העבודה עצמה תהיה פחות מורכבת. איטום מבנים מתבצע באמצעות שיטות שונות, כאשר חלק מהשיטות עשויות להיות בדיוק מה שאתם צריכים, בעוד ששיטו אחרות עשויות ממש לא להתאים לכם.

למה אנו מתכוונים? במילים פשוטות, איטום מבנים יכול להתבצע באמצעות זיפות גגות, יריעות ביטומניות, חומרים אקריליים, חומרים פלסטיים ועוד. חשוב להבין כי במקרים רבים, איטום מבנים מקצועי יוביל גם לחיסכון בחשמל. מה זאת אומרת? במילים אחרות, אם מתבצע איטום נכון שגם יותר בידוד טוב, הבית שלכם יהיה הרבה יותר נעים בקיץ ובחורף. זאת, בצמוד לחיסכון משמעותי בעלויות אנרגיית חשמל. 

 


האם זיפות גגות מוביל לבידוד טוב יותר במבנה?

בואו ניתן דוגמה, בכדי לחדד את כוונתנו. אם אתם מבצעים זיפות גגות בגג המבנה, אתם למעשה מובילים לכך שהזיפות יוצר בידוד טוב יותר. אם השכלתם והואלתם גם לסייד את הגג, הרי שבכלל קיבלתם גג מבנה אוטם ומבודד.

הזיפות של הגג מתבצע באמצעות מכונות (חלקן ידניות), אך אין ספק שבמקרים מסוימים, יהיה על קבלן האיטום לבחור בשיטות איטום שונות. בשורה התחתונה, איטום מבנה מצריך מהקבלן אבחון מקדים של המבנה עצמו.

קבלן איטום מקצוען לא יתן הצעת מחיר לפני שהוא בא ובוחן את המבנה ואת הבעיות שלו.

הצעת מחיר ללא בדיקה מראש עלולה להשתנות תוך כדי עבודה כי יכולות להתגלות כל מיני בעיות

זיפות גגות

בוחרים קבלן איטום מורשה עם אחריות

בכדי להיות בטוחים שעל גג המבנה מותקנים חומרי האיטום הכי מדויקים ומתאימים, על קבלן האיטום המורשה יהיה לאבחן את חומרי האיטום הנוכחיים שכרגע מותקנים על הגג. כאשר מדברים על איטום מבנים, למעשה מדברים עם על איטום מרפסת, איטום מרתף ועוד.

איטום מרפסות, לא פעם, יצריך מהאוטמים לעבוד בגובה, לעבוד בסנפלינג וכדומה. אם ישנו הצורך לבצע איטום מבנים מבחוץ, כמובן שיהיה עליכם לוודא כי אוטם הגגות שלכם מוסמך לעבוד בגבהים. שימו לב, מדובר בדבר שלא מתפשרים עליו. הסמכות יש לבדוק לפני שקבלן איטום נתלה מחוץ למרפסת שלכם על חבלי סנפלינג.

נותרתם עם תהיות עליהן חובה לקבל מענה? התייעצו איתנו עוד היום ותקבלו את כל המידע החשוב עבורכם.

מאת:צוות בראל שטיינפלד

תוכן עניינים

Picture of בראל שטיינפלד
בראל שטיינפלד

בראל שטיינפלד קבלן איטום מנוסה עם תעודת אוטם מורשה

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן