זיפות גגות בבניין

זיפות גגות בבניין, זו שיטת איטום מומלצת ביותר, שאמנם נחשבת ישנה, אך אפקטיבית מאוד. אם אתם מחפשים אחר קבלן איטום מומלץ ומורשה, אנחנו כאן בכדי להסביר מספר דברים לפני שאתם מחליטים על סוג האיטום בבניין. רגע לפני שקוראים לשירותיו של קבלן איטום מורשה עם אחריות, חשוב להבחין בין שיטות האיטום השונות שקיימות כיום בענף האיטום. בעוד שאנשים לפעמים יעדיפו לבצע איטום גגות בעזרת חומרי איטום מסוימים, חשוב להבין כי בחיים, כמו בחיים, לא הכול אפשרי. מה עוד כדאי לדעת לפני שקוראים לשירותיו של קבלן זיפות גגות מורשה?

מדוע לא תמיד אפשרי לשלב חומרי איטום?

גם אם אתם מעוניינים לבצע איטום בעזרת יריעות ביטומניות, חשוב יהיה קודם כל לבדוק האם אכן ניתן לעשות זאת. למה אנו מתכוונים? מאוד פשוט, במקרים בהם קיים חומר איטום מסוג ביטמוני על הגג, יהיה עליכם להשתמש אך ורק בחומרים ביטומניים אחרים. עכשיו, כאשר אנחנו מדברים על זיפות גגות בבניין, אנחנו בעצם מדברים על ההסרה של חומרי איטום ישנים שנמצאים כרגע על הגג. במילים אחרות, אם על הגג ישנם חומרים אקריליים או חומרים פלסטיים, יריעות ביטומניות או אפילו זפת ישנה, יהיה עדיף קודם כל להסיר את חומרי האיטום הישנים. זכרו, חומרי איטום מסוג אחד עשויים לדחות חומרי איטום מסוג אחר. דבר זה בדרך כלל יוביל לנזילות.

זיפות גגות מקצועי עם קבלן מורשה ואחריות

זיפות גגות בדרך כלל יהיה זול הרבה יותר מאשר שיטות איטום אחרות, למעשה עד כ-45% יותר זול! משמעותי בהחלט. ברוב המקרים, אתם תקבלו חמש שנות אחריות על זיפות הגג, בעוד שעל שיטות איטום אחרות בדרך כלל זמן האחריות יהיה זהה. במקרים מסוימים, יהיה אפשרי לקבל גם 10 שנות אחריות על שיטות איטום מסוימות. זיפות הגג בעצם הופך את המבנה להרבה יותר מבודד, מה שיסייע גם בצריכת החשמל בבתים. אמנם לא תמיד יהיה מדובר בהבדלים מאוד משמעותיים, אך בטווח הארוך בהחלט מדובר בהבדל. תשלום על זיפות גגות משלם ועד הבית ולמרות שהוא משפיע כביכול רק על הדירה העליונה כל הדיירים צריכים להשתתף הזה.

בניין מזופת הוא בניין שמבודד טוב יותר את הדירות

היות והזפת מהווה שכבת בידוד מעולה, היא בעצם גורמת למבנה להיות קריר יותר בקיץ וחמים יותר בחורף באמצעות בידוד טוב, המזגנים בבתים יעבדו פחות קשה ויהיו פחות בזבזניים. שימו לב, פרט חשוב. היות והזפת היא בצבע שחור כמובן, היא דורשת גם תחזוקה. איזו תחזוקה? סיוד. סיוד גגות חייב להתבצע לפחות פעם בשנה, מה שיסייע לזפת להישמר לאורך שנים רבות קדימה. ללא סיוד גגות מקצועי, קבלן איטום מורשה יהיה צריך להגיע כדי לתקן את האיטום לעיתים קרובות יותר. במילים אחרות, אם תקפידו על סיוד גגות כל שנה, תצטרכו פחות להסתייע בשירותיהם של קבלני איטום מומלצים ומורשים. ככה, תוכלו גם לחסוך כסף בטווח הארוך.
יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן