זיפות גגות – כל המידע החשוב

חשבתם שאין הרבה מה לחדש בתחום של זיפות גגות? אתם מוזמנים להכיר שיטות יעילות שפותחו בשנים האחרונות, להכיר את הטיפים החשובים ולהבין כיצד מזפתים גגות בהצלחה. כל המידע הכי חשוב על איטום מבנים וזיפות גגות.

זיפות גגות הוא תחום בו קיימים לא מעט אנשי מקצוע, חלקם מומלצים וחלקם פחות, כמו בכל הענפים. בכדי להיות בטוחים שאיתרתם את איש המקצוע הנכון, מומלץ לשאול לתוכנית עבודתו של מזפת הגגות שהזמנתם לביצוע העבודה. למשל, האם במהלך זיפות הגג מתוכנן לבצע הלבנה? האם חברת איטום מומלצת צריכה קודם כל להסיר חומרי איטום ישנים? האם הזיפות ישפיע על הבדלי הטמפרטורות בבית? על הבידוד? כל אלו, הן שאלות שכדאי לקבל עליהן מענה עוד לפני שחברת האיטום מתחילה לזפת את המבנה. כל המידע על איטום גגות מקצועי. 

כיצד זיפות גגות מקצועי ישליך על השהייה בבית

זיפות מקצועי יוביל לתחושה הרבה יותר נעימה בבית, וזאת בעקבות הבדלי טמפרטורות אשר מורגשים באופן מידי ולאחר סיום הזיפות. מבנה אשר מזופת נכון ואטום מקצועית, יוביל לבידוד טוב יותר. בידוד טוב יותר? יוביל לחיסכון משמעותי בחשמל.

לא פעם, ישנו הצורך לבצע הלבנה מחדש לפני שמזפתים את גג המבנה, וזאת בכדי לשמר את הזיפות לאורך זמן. במילים אחרות, מומלץ מאוד להלבין את הגג (שכבת הלבנה מתחת לזפת) בכדי למנוע מקרני השמש הלוהטות להמיס את הזפת במהירות. נוסף על כך, חשוב לזכור שגג מולבן בהכרח יהיה נעים יותר ויוביל לטמפרטורה קרירה יותר בבית. מה עוד יש לדעת על זיפות גגות מקצועי? 

זיפות גגות

קבלן איטום מורשה ומומלץ

קבלן איטום מורשה משתמש בחומרי האיטום האיכותיים ביותר, אך זהו אינו הדבר היחיד שיש להתחשב בו. בעת זיפות גגות במבנים, קבלן איטום מורשה חייב לדעת כיצד להתאים את חומרי האיטום לסוג המבנה. נוסף על כך, במידה והלקוח מתעקש לבצע איטום גגות על חומרי איטום קיימים (לא תמיד מומלץ), יש להתאים את חומרי האיטום החדשים לחומרי האיטום הישנים שקיימים באותה העת על הגג.

שימו לב, ישנם לא מעט חומרי איטום אשר דוחים האחד את השני, ולכן מומלץ לבצע הסרה של חומרי איטום קיימים לפני שמזפתים בחומרי האיטום החדשים. 

מבנה שאינו אטום חשוף לנזקים

אין ספק, איטום גגות פשוט לא דוחים. אין לדחות איטום מבנים מכל סוג, היות והדחייה של האיטום בהחלט עשויה להוביל לנזקים נרחבים הרבה יותר. הרהיטים בבית עשויים להיהרס, הבית עלול להיות מוצף ולפעמים, דברים אלו מתרחשים בין לילה אחד.

למעשה, במקרים רבים, קורה שאנשים מתעוררים לבוקר של הפתעה מוחלטת, בוקר של הצפה בבית. כיצד זה קורה בין לילה ואף אחד לא שם לב? לפעמים, נזילה קטנה עשויה להתרחב במהירות, וזאת בד”כ בעקבות תשתיות ישנות של בטון, של חומרי איטום ישנים וכדומה. 

מאת: בראל שטיינפלד – קבלן איטום מורשה

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן