עבודות איטום בגובה

חברתנו בעלת תעודת הכשרה לביצוע עבודות בגובה ומקפידה על עבודה מקצועית ויסודית בהתאם לכללי בטיחות בעבודה. אנו מבצעים איטום בגובה במקומות שבהן אין גישה מיטבית בהישג יד, לכן על מנת להגיע לתוצאת האיטום הטובה ביותר יש צורך להיעזר בשיטות שונות של עבודות בגובה:   

עבודות איטום בסנפלינג 

עבודת איטום בסנפלינג נדרשת בשביר איטום קיר חיצוני שאין אליו גישה מספקת, עבודה זה מצריכה הכשרה מקצועית של עבודות בגובה.

האיטום מתבצע ע”י קשירת איש מקצוע מיומן באמצעות חבלי הסנפלינג יש להקפיד על הוראת בטיחות ולוודא שיש אדם נוסף המשגיח על איש הסנפלינג.

איטום בסנפלינג הינה שיטה יעליה לאיטום קירות חיצונים ניתן להגיע לנקודות ספציפיות לאורך הבניין שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת אנו מבצעים את כל שלבי האיטום הנדרשים בהתאם לבעיה.

איטום בסנפלינג

 מנוף חשמלי

עבודת איטום קיר חיצוני או מרפסת עם מנוף חשמלי נחוצה במקרים בהם יש צורך בעבודת בגובה,  חשוב להקפיד על כללי בטיחות בעבודה ולדאוג לדרכי גישה נוחים של המנוף לדאוג  לבטיחות העובדים והסביבה, יש להקפיד לעבוד מול אנשי מקצוע איכותיים ובעלי תעודת מוסמכת לעבודת בגובהה.

מנוף חשמלי נחוץ לעבודת איטום כאשר יש תיקון המתפרש על קיר חיצוני גדול או שטח עבודה רחב, מבצעים עבודות איטום בשליכט צבעוני, העבודה במנוף חשמלי תהיה ממושכת יותר ויסודית.

 הקמת פיגומים

נדרש להקים פיגום לביצוע עבודות איטום גדולות המתבצעות בתקופה ממושכת של כחודש חודשיים לאורך כל הבניין, כאשר מדובר באיטום חיצוני של כל שטח הבניין, תיקוני ברזלים וקורוזיה, הדבקת אריחים ושיפוץ חיצוני של כל הבניין.

בעבודות מסוג  נדרשת הכנה, בונים את הפיגומים בצורה יסודית לאורך כל הבניין או שטח העבודה הנדרש על מנת להגיע לכל הבניין בצורה המיטבית ביותר, חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות בעבודה ולעבוד על פי תקן, לדאוג לשלומם ובטיחותם של העובדים והסובבים.

הקמת הפיגום לוקחת בין יום ליומיים תלוי בשטח הנדרש.

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן