קבלן איטום מורשה

קבלן איטום מורשה יבצע עבורכם זיפות גגות, הלבנת גגות, איטום מבנים ועוד. אתם מוזמנים לדעת את המידע החשוב ביותר בנושא איטום מבנים, עוד לפני שאתם מזמנים את איש המקצוע הביתה. כיצד נדע בכלל שאנחנו צריכים זיפות גגות מחדש? האם ישנה אחריות על זיפות גגות?

זיפות גגות מצריך עבודה מאוד קפדנית, לפעמים סיזיפית ביותר. כאשר קבלן איטום מורשה ומומלץ מגיע לגג של מבנה, הוא קודם כל צריך להסיר לא מעט מכשולים אשר עשויים להקשות על המלאכה. למשל, אם על הגג מותקנות צלחות לוויין, סולמות המחוברים למבנה, מרזבים וכדומה, יהיה על קבלן האיטום קודם כל לפרק ולהסיר את כלל המכשולים. 

מסירים מכשולים וניגשים למלאכת איטום גגות

לאחר הסרת המכשולים, יהיה ניתן לבצע זיפות גגות מקצועי. זפת גגות מומלץ הוא למעשה קבלן איטום מורשה המגיע אליכם הביתה, ובודק האם ישנו הצורך לבצע איטום כללי מחודש, או שמא יש הצורך לבצע תיקונים כאלו ואחרים.

כשלים במערכת האיטום בבית עשויים להוביל לנזקים נרחבים, כולל נזקים ברהיטים בבית, נזקים לקירות ועוד. לא פעם, אנשים מוצאים עצמם בסיטואציה בה הם חייבים לשפץ את הבית, וזאת לאחר שהם תיקנו נזילות בתקרה.

מדוע אין לדחות איטום מבנים?

שימו לב, תיקון נזילות בתקרה חייב להתבצע בזמן ואין לדחות את סוג התיקון הזה. במידה ויש נזילה בתקרה,
קבלן איטום מומלץ צריך 
להגיע כמה שיותר מהר, וזאת בכדי לנסות ולמנוע נזקים רחבים יותר בציוד, ברכוש, במבנה עצמו ועוד.

מים עלולים להכנס לרשת התקשורת של המבנה ולשבש אותה או לרשת החשמל ואז עלולים לקרות קצרים ותקלות.

נוסף לזה מים גורמים לעובש במבנה וזה לא יפה לראות ולא בריא לנשום.

קבלן איטום מורשה, מעבר לכך שהוא חייב לספק לכם אחריות על מלאכתו, הוא גם צריך להשתמש בחומרי איטום אשר עומדים בתקנים הרלוונטיים. חומרי איטום איכותיים אשר עומדים בתקן הנדרש, הם חומרי איטום המסננים קרינה טוב יותר, קולטים חום בצורה שפחות גורמת לבלאי של חומר האיטום עצמו, וכמובן גם מחזיקים לשנים ארוכות יותר.

מה צריך לדעת על חומרי איטום איכותיים?

באופן כללי, חשוב לדעת שחומרי איטום, גם אם הם מאוד איכותיים, חשופים ללא מעט בלאי פוטנציאלי. יחד עם זאת, אם גג המבנה מקורה, אין ספק כי הבלאי פחות יואץ. שימו לב, שגם בתחום איטום גגות ותיקון נזילות בתקרה, יכולות להיות תקלות וזה טבעי.

גם אם אוטם גגות מומלץ סיים את עבודתו והתגלתה נזילה בתקרה, תוכלו לקרוא שוב לאוטם בכדי שיתקן את הכשל. לפני הנחת והתקנת חומרי האיטום במבנה, חשוב מאוד לסלק את כל הלכלוכים, גם אם הם נראים לא משמעותיים או לא גסים. שימו לב, גם לכלוך גס וגם לכלוך שאינו גס, מסוגלים לפגוע באיכות האיטום המחודש במבנה. מעוניינים להבטיח לעצמכם חורף יבש וכיפי אל מול הטלוויזיה? קבלן איטום מומלץ ומורשה יעמוד לשירותכם. גם אם יש צורך רק לבצע בדיקה שבסוף לא תוביל לתיקון או איטום גגות, עדיין כדאי להשקיט את הראש.

היום משתמשים בדרך כלל לצורך איטום מבנה ביריעות ביטומניות ולא בזפת חמה. היריעות הביטומניות הן בצבע לבן וכך הן פחות סופגות חום מהשמש לעומת זפת חמה. הטמפרטורות אז נמוכות ב6 מעלות בממוצע וזה מקטין את הוצאות הקירור.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

איך בוחרים קבלן איטום שיעשה את העבודה

כשיש נזילת מים ורטיבות עלול להגרם נזק גדול לרכוש.

עבודת איטום לא טובה תפתור את הנזק לזמן קצר ויהיה צורך לחזור עליה מחדש ולשלם שוב תשלום יקר.

מחיר עבודת איטום יכול להיות מעשרות אלפי שקלים עד מאות אלפי שקלים.

לכן בחירת קבלן איטום צריכה להיות לפי הדברים הבאים:

  • המלצות של לקוחות מרוצים. לקוח שבוצעה לו עבודה טובה ישמח להמליץ לאחרים קבלן האיטום. כדאי לבקש המלצות של לקוחות מרוצים כמו ועדי בתים ולהתקשר אליהם
  • ותק וניסיון. מי שיש להם ניסיון של הרבה שנים ידעו במהירות לאבחן את הבעיה ולתת את פתרון האיטום המתאים. נוסף לזה זה אומר שיש להם מוניטין טוב
  • תעודת אוטם מורשה. זה אומר שאיש האיטום הוא בעל הסמכה. הוא גם ישתמש בחומרי איטום מתאימים לפי הצורך
  • שימוש רק בחומרי איטום תקניים. אם העבודה לא תעשה עם חומרים תקניים אז היא עלולה לא להחזיק מעמד להרבה זמן.
  • מתן אחריות ארוכה. מי שלא נותן אחריות ארוכה הוא אחד שלא כדאי לעשות איתו עבודת איטום.

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן