תיקון רטיבות בתקרה

זקוקים לשירותי אנשי איטום עבור תיקון נזילות בתקרה? רטיבות בתקרה עלולה לגרום לנזקים רבים, כולל פגיעה בחיי אדם, חס וחלילה. ברגע שיש נזילות בסלון או במרפסת וגם יש בקרבה מוצרי חשמל, חשוב לפנות מאזור הרטיבות את אותם מוצרים. מה עוד?

תמיד חשוב לזכור, מוצרי חשמל או ארונות חשמל ונזילות, משמע מתכון פוטנציאלי לאסון, חלילה. אם אתם צריכים קבלן איטום מורשה עם אחריות, ישנם מספר דברים נוספים שכדאי לזכור לפני קריאה לשירות. למשל, לא פעם, אנשים נאלצים להתמודד עם פיצוצים בצינורות מים וגם בקווי מים ראשיים, מה שעשוי להוביל גם כן לנזילות ורטיבות. במקרים אלו, לרוב, יהיה עליכם להסתייע בקבלן איטום כמובן, אך גם בשירותיו של שרברב. בכל מקרה, עד שאיש המקצוע מגיע אליכם הביתה, יש להרחיק כל ציוד ורכוש ממקור הנזילה, לרבות מוצרים וציוד אשר עלולים להוביל להתחשמלות ולשריפה. 

צריך קבלני איטום מומלצים דחוף! האם באמת להילחץ?

אין צורך לעודד פאניקה, אך בהחלט חשוב לציין שנזקים אכן יכולים להיגרם לרהיט ולציוד בבית, כולל ספות בד ושטיחים, מזנונים וכדומה. חורף 2022 לימד אותנו שכשהימים הגשומים מגיעים, במקרים רבים, הם מגיעים עם תיקון נזילה בבית.

תיקון רטיבות בתקרה רק מצריך ממכם להתקשר אלינו ומשם אנחנו ממשיכים. אנו, בחברת בראל שטיינפלד קבלני איטום מורשים לתיקון נזילות במרפסת או בתקרה. אנו מעניקים 10 שנות אחריות מלאות על עבודתנו.

מה לעשות אם יש נזילה במרפסת או בתקרה?

קבלן איטום מומלץ עם אחריות, תמיד ימליץ לכם קודם כל לכסות את כל השקעים בבית. חשוב מאוד לזכור לעשות זאת. אפשר לכסות את השקים בעזרת מסקנטייפ (נייר דבק), רק שימו לב שישנם סוגי נייר דבק אשר עמידים בפני מים ויש כאלו שפחות. כמובן, רכשו נייר דבק חזק ועמיד בפני מים (בכל זאת, מדובר במקרה של תיקון נזילות בבית).

מה לגבי ארונות החשמל בבית? עוד לפני שאתם קוראים לשירותיהם של אנשי איטום מומלצים באזורכם, אתם צריכים להוריד את פקק החשמל הרלוונטי. שימו לב, אם המים כבר הצליחו איכשהו לחלחל לתקרה שלכם, הם בקלות יכולים למצוא את דרכם גם אל ארונות החשמל. כאמור, שריפה או התחשמלות היא הסיכון כאן. זהירות, ואף פעם לא להוריד את פקקי החשמל כאשר אתם יחפים.

איזו שיטת איטום הכי טובה לי?

זיפות גגות או איטום זפת, זו שיטה אשר נחשבת ישנה, אך יעילה. יחד עם זאת, יש לבדוק תמיד מה היא שיטת האיטום המומלצת במקרה שלכם. בעוד שרוב האנשים מעדיפים לאטום בעזרת יריעות ביטומניות, לא תמיד אפשרי להתקין את היריעות הללו מבלי להסיר את חומרי האיטום הישנים.

זיפות גגות

שימו לב, חומרי איטום מסוג אחד, עשויים לדחות חומרי איטום מסוג שונה. בכל מקרה, קבלן איטום לתיקון רטיבות בתקרה של הבית, תמיד יבדוק את מצב הגג כרגע, את מצב חומרי האיטום וסוגם.


יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן