איטום גגות עם ניסיון של 30 שנים

יושבים אל מול הטלוויזיה, מתרווחים ומגלים נזילה. מה עושים? ההמלצה היא תיקון נזילות על ידי קבלן איטום מורשה, אחריות ל-10 שנים ושירות אדיב ביותר. אתם מוזמנים ליהנות משירותי איטום וזיפות גגות בפריסה ארצית ובזמינות מיידית.

קבלן מורשה עבור איטום גגות, איטום מרפסות ותיקון נזילות, מבצע עבורכם את כל סוגי תיקוני הנזילות. תיקון נזילה בקיר, תיקון נזילות במרפסת ואחריות מלאה על סוגי התיקונים השונים. אנו מזמינים אתכם ליהנות מהשירות האדיב והמקצועי של חברתנו, העוסקת בתחום של איטום נזילות בכל הארץ. אנו מגיעים ללקוחותינו באופן מידי, ותמיד מקפידים להשתמש בחומרי הגלם (חומרי איטום) האיכותיים ביותר שקיימים בשוק.

איטום קירות חיצוניים ופנימיים עם ניסיון של 30 שנים

חברתנו מבצעת תיקוני נזילות בקירות חיצוניים ופנימיים, תיקוני נזילות במרפסת, איסכורית, איטום גגות, זיפות גגות ועוד. על עבודות האיטום שלנו לקוחותינו מקבלים 10 שנות אחריות, היות ואנו מאמינים בסוג השירות שלנו ובאיכות מלאכתנו.

אנו מבצעים איטום גגות למעלה מ-30 שנים בכל הארץ, ומשאירים מאחורינו שובל ארוך מאוד של לקוחות מרוצים וממליצים. איטום גגות וזיפות גגות, איטום עם יריעות ביטומניות ועוד. החורף הקרוב הולך להיות יבש לחלוטין, את הנזילות אנחנו מתקנים. 

איטום גגות ביריעות ביטומניות

מתחייבים לשירות מעולה, אחריות מלאה ויחס חם
5/5
יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן