איטום גגות מקצועי

הגעתם הביתה לאחר יום ארוך, רק בכדי לגלות נזילה בתקרה. ייתכן ואתם זקוקים לשירות של איטום גגות, אך קודם כל כדאי לדעת מה מקור הנזילה. בכדי להיות בטוחים, לעיתים נצטרך להשתמש גם במצלמות תרמיות לאיתור נזילות באמצעות חום.

הדבר האחרון שמישהו מאיתנו רוצה, זה להגיע הביתה ולגלות סימני רטיבות בקירות. סימני רטיבות בקיר, משמע, צריך לבדוק היכן מתרחשת נזילה. בימים עברו, אינסטלטור מומלץ היה מגיע אלינו הביתה ולפעמים אפילו שובר קירות בכדי לאתר את מקור הנזילה. כן, שמעתם נכון, אינסטלטורים פעם היו שוברים קירות כדי לאתר נזילות, לא כדי לתקן אותן. מה זה אומר, בעצם? שלפעמים, לאחר שהקיר היה נשבר, היה מתברר שמקור הנזילה בכלל במקום אחר. כיצד זה היה קורה ומדוע? איטום מבנים עם יריעות ביטומניות

האם נזילה בתקרה מצביעה שמקור הבעיה אכן בתקרה?​

לעיתים, איטום גגות מתבצע כשיש נזילה בחדר השינה, נזילה בסלון, במטבח או בכל חדר אחר. למעשה, יכול להיות שמי גשמים מחלחלים בתוך הקירות ויוצרים סימני רטיבות רבים, מה שמקשה על איתור מקור הנזילה. בניגוד לימים עברו, כיום קבלן איטום מורשה לא ימהר לעולם לשבור קירות.

קבלן איטום מורשה מומלץ לאיטום גגות ישתמש באמצעים שונים, כמו למשל מצלמה תרמית. יש לקחת בחשבון כי מצלמה תרמית יקרה להפעלה, כך שקבלן איטום מקצועי לא ימהר להשתמש בה ולחייב אתכם בתשלום גבוה. במידה וחומרי האיטום בגג המבנה בלויים כבר, במקרים רבים יהיה צורך לבצע איטום גגות מחדש.

על מה יש להקפיד בעת איטום גגות​

יש לשים לב כי במקרים אלו, חובה על קבלן האיטום לבצע הסרה מוחלטת של חומרי האיטום הישנים והבלויים. קבלני איטום מומלצים לעולם לא יתקינו חומרי איטום חדשים, על חומרי איטום ישנים ובלויים מהשמש.

למשל, אם יש צורך להתקין יריעות ביטומניות על חומרים אקריליים מסוגים שונים, חובה יהיה להסיר את כל החומרים האקריליים לפני התקנת היריעות. איטום מבנים ואיטום גגות זו מלאכה המצריכה ידע עמוק, אך גם כישורים בפועל. קבלן מורשה לאיטום גגות מספק אחריות על עבודתו, בדרך כלל אחריות של 10 שנים.

תיקוני נזילות בגג ואיטום מבנים ​

יש לקחת בחשבון כי לפעמים, במשך הזמן, יהיה צורך לבצע תיקונים כאלו ואחרים, וזה טבעי. כמובן שנקודת המוצא של קבלן איטום מומלץ היא לעשות את העבודה הטובה ביותר, כך שלא יהיה צורך לחזור בשנית. במקרים מסוימים, אנשים נאלצים להתמודד עם תיקון נזילות בתקרה ובקירות, המתרחשות בעקבות פיצוצי צינורות מים שונים.

לפני שאתם קוראים לשירותיו של קבלן איטום באזורכם, כדאי לוודא שאתם לא מתמודדים עם פיצוץ בצינור המים. הדבר הראשון שיש לעשות, זה ללכת לשיבר (ברז מים) הראשי, שם תוכלו לסגרו עד הסוף. כשהוא סגור, השעון אמור להיעצר. אם השעון ממשיך לרוץ, ישנו פיצוץ בצינור מים ראשי או צינור מים אחר. לבסוף, זכרו, אין לטפס על גגות חלקלקים לא בחורף ולא בקיץ!

אם אתם זקוקים לשירותיו של קבלן איטום מורשה אז קחו אחד עם ניסיון והמלצות וודאו שהוא מספק אחריות ל-10 שנים.

קחו על קבלן האיטום המלצות מלקוחות מרוצים.

לא מומלץ לנסות לעשות איטום גגות לבד כי צריך ידע וניסיון בבחירת החומרים, באבחון הבעיה ובביצוע איטום מוצלח שיחזיק מעמד להרבה שנים.

איטום גגות מקצועי

תוכן עניינים

Picture of בראל שטיינפלד
בראל שטיינפלד

קבלן איטום כבר 30 שנה עם תעודת אוטם מורשה

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן