איטום מבנים בגובה

אמנם מדינת ישראל יחסית צעירה בגילה, אך אין ספק שבארצנו קיימת בנייה נרחבת ותמידית. יחד עם בנייה איכותית, יש צורך להקפיד על איטום מבנים מקצועי. איטום מבנה מבפנים וגם איטום קירות חיצוניים, הם סוגי עבודות מורכבות למדיי. בואו נדבר על זה.

איך יודעים מתי יש לאטום מבנים? האם הזיפות שקיים על גג המבנה שלכם זקוק לשיקום או החלפה? איטום מבנים מתבצע על ידי אנשי המקצוע האיכותיים ביותר. במקרים בהם אנו מתפשרים על חברת איטום מבנים מומלצת, אנו למעשה עשויים להיות חשופים בפני כל מיני נזילות, אך לא רק. איטום מבנים מקצועי יוביל אפילו לחיסכון בחשמל. אם תשתמשו בחומרי איטום איכותיים על מנת לאטום את הגג, אתם תיהנו מבידוד מוצלח יותר בבית. כפועל יוצא מכך, המזגן בבית יעבוד פחות קשה. מחפשים אחר קבלן איטום מומלץ ומקצועי? בואו נדבר על קבלני איטום וכל מה שצריך לדעת לפני איטום הבית וקירות.

איטום מבנים מרטיבות

לפני שאנו פונים אל קבלני הבנייה השונים, כדאי לדעת מה כולל איטום מבנים מקצועי. קודם כל, בראש ובראשונה, איטום מבנה בסנפלינג או איטום מסוגים אחרים, חייב לכלול אבחון מקדים. אם למשל אינכם בטוחים מתי לאחרונה שופץ גג הבית או המרפסת, חברת איטום מומלצת תוכל לאבחן את מצב הגג ולהגיד לכם באופן מוערך, מתי התבצע בגגכם השיפוץ האחרון (מבחינה של איטום).

איטום קירות חיצוניים מצריך, בפעמים רבות, עבודת איטום באמצעות סנפלינג. חברות איטום מומלצות יוכלו להציג בפניכם את כלל האישורים הרלוונטיים הנדרשים לעבודה בגובה. איטום בגובה מצריך ידע עמוק במקצוע זה של איטום גגות או קירות חיצוניים.

איטום מבנה מרטיבות ואיטום חיצוני (שלילי)

כשעובדים על קיר חיצוני של מבנה, בדרך כלל אוטם הגגות יצטרך להתמודד עם מרכיבים נוספים, מלבד מרכיב העבודה עצמה של האיטום. מה ז”א? במילים פשוטות, אם על גג בית שטוח יהיה ניתן לעבוד ב”ראש שקט”, הרי שעבודה על קירות חיצוניים מצריכה התמודדות עם רוחות, אבק ולכלוך, לפעמים גשם וכדומה.

עבודת איטום טובה היא עבודה אשר תחזיק לכם למשך שנים רבות קדימה, בין אם מדובר בעבודת איטום מרפסת או איטום גג. יש לשים לב כי במקרים מסוימים, יהיה צורך להסיר את כל חומרי האיטום הנוכחיים בגג או במרפסת.

עבודת איטום מקצועית תוביל לראש שקט (ויבש)

מדוע יש להסיר חומרי איטום קיימים לפני איטום מחודש? מאוד פשוט, חומרי איטום מסוימים עשויים לדחות חומרי איטום אחרים. כך שאם למשל אתם מעוניינים לאטום בעזרת יריעות ביטומנית או על ידי זפת חמה, תצטרכו לבצע עבודת הכנה שבה תסירו חומרי איטום ישנים שיש על הגג או על המקום שאוטמים.

ישנם כמה סוגי איטום, כמו איטום שלילי. האיטום השלילי הוא סוג של איטום המתרכז באיטומו של קיר חיצוני. יש מקרים שבהם  איטום שלילי יצריך שימוש בסולם או מנוף חשמלי ויש מקרים שיהיה צורך בסנפלינג.

אם גיליתם נזילות מים בקיר או סדקים כדאי לקרוא בהקדם לאיש מקצוע לצורך טיפול. הבעיה לא נעלמת אלא רק מחמירה.

סדקים בקירות ורטיבות שמצריכה טיפול מהיר

סדקים בקירות עלולים להיווצר בעקבות רטיבות פנימית בתוך קירות, ולפעמים אפילו בעקבות צינורות מים פנימיים שדולפים או מתפוצצים. איטום מבנה מבחוץ וגם איטום בקירות פנימיים, שני סוגי העבודות מצריכים את ההסתייעות באנשי מקצוע. אם ישנו צורך לבצע איטום מבנה מרטיבות מעטה או רבה, במרבית הפעמים יהיה צורך ראשית לאתר את מקור הנזילה של המים.

 

הרי, בשורה התחתונה, חברת איטום מומלצת לא תאטום מבנה כאשר ישנה נזילה פעילה במקום כלשהו. לא יהיה בכך שום טעם, זה יהיה כמו לשים פלסטר על פצע מדמם. נותרתם עם תהיות? חברת איטום מומלצת תספק לכם מענה רחב וכולל, צרו קשר עם אנשי המקצוע שלכם עוד היום (מומלץ לתקן נזילות ולאטום מבנים לפני תחילת החורף).  

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן