תיקון נזילות

בין אם אתם תרים אחר שירות תיקון נזילות בתקרה, תיקון נזילה מהגג או תיקוני נזילות במרפסת, אנו מזמינים אתכם להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. שימו לב, חברת איטום ותיקון נזילות מומלצת לעולם לא תחסוך עליכם, ולעולם לא תשתמש בחומרי איטום שאינם איכותיים. בואו נבין מדוע.

תיקון נזילות בתקרה

אין מה להגיד, זה יכול פשוט לשגע את הבנאדם. יש סיבה לכך שכאשר מתרחשת נזילה, אנחנו מיד ממהרים לזמן את אנשי המקצוע הנכונים. אם אנו לא נקפיד לתקן נזילות ומהר, אין ספק שעשוי להיגרם נזק גדול מאוד לרהיטים שלנו, בין אם הם עשויים עץ, בד או כל חומר אחר כמעט. בעוד שכולנו מתחננים למים שירדו מהשמיים בחורף, כשהם “יורדים” על רהיטינו, המצב הוא מצב ביש. אז מה כדי וחשוב לדעת לגבי תיקון נזילה מהמרפסת, תיקון נזילות מהגג וכדומה? 

מה צריך לדעת לפני איטום קירות הבית?

ובכן, ראשית, אנו ממליצים תמיד להסתייע בחברה הנכונה או בשיפוצניקים המתאימים. שימו לב שהתחום של איטום או תיקון נזילות, הוא תחום המצריך הבנה עמוקה בשיטות עבודה שונות, בחומרי גלם שלפעמים איכותיים יותר ולפעמים פחות, ידע בעבודה בגובה ועוד. למעשה, אם תצטרכו לתקן סדקים חיצוניים בקירות, תצטרכו להזמין אליכם הביתה חברה המורשית לעבודות בגובה.

תיקון נזילה בתקרה מתבצע רק לאחר שאנשי המקצוע אבחנו את המצב. מדוע? מכיוון ואם למשל הנזילה בתקרה מתרחשת בעקבות צינור מים שהתפוצץ, לא באמת יהיה טעם לתקן את הנזילה בתקרה. רוב הסיכויים שמהר מאוד היא תתרחש שוב. שימו לב שבמקרים רבים, חובה לתקן מהר נזילות מפאת טעמי בטיחות. מה ז”א? במילים פשוטות, אם מים נוזלים מהתקרה אצלכם בסלון, אתם חשופים לקצרים בחשמל, להתחשמלות, לדליקות וגם לשריפות.

מה הקשר בין נזילות ושריפות, חלילה?

לא פעם, שריפות מתחוללות בעקבות קצרים בלוחות חשמל שונים. אם משלבים בתוך המשוואה הזאת גם מים נוזלים על לוח חשמל? קיבלנו סיטואציה מאוד-מאוד מסוכנת. מחפשים אחר קבלן איטום מומלץ ומקצועי? קבלני איטום מומלצים תמיד ישתמשו בחומרי האיטום הטובים ביותר, אך גם באלו המתאימים לאיטום קירותיכם.

במקרים מסוימים, חומר איטום עשוי להיות מאוד איכותי, אך הוא פשוט לא יתאים לגג שלכם או לקירות הנוזלים. לכן כל כך חשוב לוודא שאתם מזמנים אליכם הביתה קבלן איטום מומלץ. יכול להיות שאתם תרים אחר שירות של תיקון נזילה מהמרפסת או תיקון נזילות מהגג, אך דבר אחד בטוח, תיקון נזילות יתבצע רק לאחר שנהיה בטוחים כי מקור הבעיה סולק.

זיפות גגות

 קבלני איטום מקצועיים ומומלצים

תיקון נזילה בתקרה מצריך את איתור הבעיה, ובמקרים מסוימים גם תהיו יכולים להפעיל את הביטוח. מתי ניתן להפעיל ביטוח בכדי לבצע תיקון נזילות? קודם כל, חשוב לציין שכדאי קודם כל לתקן את הנזילה, ורק לאחר מכן לבדוק את נושאי הביטוח השונים. מדוע? מתוך אותן סיבות בטיחותיות שציינו קודם לכן.

אם השכנים שלכם אחראיים לאותן נזילות בתקרה או במרפסת, יש סיכוי שאתם יכולים להפעיל את הביטוח. זה שווה את בדיקתכם. קבלן איטום מומלץ יבצע עבורכם תיקון נזילות מסוגים שונים, כולל נזילות במרפסת, בגג ובקירות חיצוניים, במרתפים ועוד.

 

תוכן עניינים

Picture of בראל שטיינפלד

בראל שטיינפלד

קבלן איטום כבר 30 שנה עם תעודה של אוטם מורשה

יש לכם נזילות מים במבנה?

צרו קשר וניתן הצעת מחיר לאיטום

איטום גגות מקצועי
איטום מבנים
דילוג לתוכן